پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتریان از فرآیند فروش و خدمات پس از فروش

MM slash DD slash YYYY
1. میزان رضایت از اطلاع رسانی لازم در خصوص شرایط فروش و خدمات پس از فروش(ضروری)
2. میزان رضایت از پیگیری پیشنهادات و انتقادات ارائه شده(ضروری)
3. میزان رضایت از قیمت نسبت به کیفیت تایر(ضروری)
4. میزان رضایت از سهولت مونتاژ تایر(ضروری)
5. میزان رضایت از وضعیت ظاهری تایر(ضروری)
6. میزان رضایت از سایش تایر نسبت به کیلومتر تایر(ضروری)
7. میزان رضایت از فرمان پذیری تایر(ضروری)
8. میزان رضایت از ترمزگیری تایر(ضروری)
9. میزان رضایت از کیفیت و مدت زمان ارائه خدمات(ضروری)
۱۰. میزان رضایت از نمایندگی ارائه دهنده خدمات(ضروری)
۱۱. میزان رضایت از مدت زمان پرداخت خسارت(ضروری)
۱۲. میزان انطباق زمان اعلامی و زمان صرف شده در واحد پرداخت خسارت(ضروری)
۱۳. میزان رضایت از میزان خسارت محاسبه شده و پرداخت شده(ضروری)
۱۴. میزان رضایت از نحوه برخورد و پاسخگویی(ضروری)
15. میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره خدمات پس از فروش(ضروری)
۱۶. میزان رضایت از رسیدگی و پاسخ به شکایات در نمایندگی(ضروری)
17. میزان رضایت از عمل به تعهدات مندرج در شرایط گارانتی(ضروری)
۱۸. میزان رضایت از کفایت اطلاعات مندرج در کتابچه راهنما(ضروری)
۱۹. میزان تمایل به خرید مجدد محصولات شرکت(ضروری)
۲۰. میزان تمایل به معرفی محصولات شرکت به سایرین برای خرید(ضروری)